SPARK NEURO JAPANにお任せください

注目度と感情を

脳波などの

生体信号により測定

解析結果に基づき

改善案をご提案

VS

競合会社や

ベンチマークと比較

SPARK NEURO JAPANへ調査のSTEP

1. 視聴者のターゲット層を設定していただき、調査ご希望の映像を分析。

 2. その素材を調査映像に編集し独自のローテーションに加えます。

 3. 広告のレポートを制作しコンサルティングサービスを提供いたします。

  

調査を依頼する

目的に応じてカスタム調査もいたします。

【クライアント企業】

*米国本社実績例

Do sports themed ads
really get more attention
during Sunday Night Football?

Is radio dead? What strategies
work best to get messages
across… with just audio?

Can we make an ad format that
gets more attention while also
being less annoying?

Do people even notice popup
ads? How does that compare to
other digital ads? What’s the
annoyance level?

What was going on with
that crazy election cycle?
Why did the polls keep
getting proven wrong?

お問い合わせ